Przyjedź do nas do pracy... i dołącz do Przygody z Green Talent!

09-06-2023

Przeczytaj więcej o tych wyjątkowych wydarzeniach

W Green Talent wierzymy, że równowaga między życiem zawodowym a prywatnym jest niezbędna. Dlatego regularnie organizujemy Przygodę z Green Talent. Są to interesujące zajęcia rekreacyjne, w których udział mogą brać nasi pracownicy. Bezpłatnie oczywiście!

Wyrusz z nami na niezapomniane przygody, buduj przyjaźnie i twórz trwałe wspomnienia. Od ekscytujących wyzwań po spokojne wycieczki, nasze różnorodne zajęcia zaspokoją wszystkie zainteresowania: dołącz do Przygody z Green Talent!

Podsumowanie Przygody z Green Talent

Przygoda z Green Talent | Park rozrywki Efteling!

W sobotę, 22 lipca, wyruszyliśmy w niezapomnianą przygodę do Efteling z niesamowitą grupą 30 pracowników! 🎡

Razem cieszyliśmy się podnoszącymi adrenalinę przejażdżkami na kolejkach górskich, czarującymi bajkami i oczywiście pysznymi kanapkami z kebabem, aby zachować wysoki poziom energii. 😋

W końcu, czy jest lepszy sposób na okazanie naszej wdzięczności niż zapewnienie dnia pełnego zabaw i uśmiechów? 😄

Serdeczne podziękowania dla wszystkich naszych niesamowitych pracowników, za ich poświęcenie i zaangażowanie. Jesteś bijącym sercem naszej firmy i jesteśmy niezmiernie dumni z każdego z Was! 💚

Przygoda z Green Talent | Lasergame!

W sobotę, 6 maja, spędziliśmy fantastyczny dzień w Tilburgu z grupą 21 kolegów w ramach Przygody z Green Talent! Przez cały dzień braliśmy udział w grach takich jak: laser tag, bungee soccer i kręgle, wspaniale się przy tym bawiąc. Była to świetna okazja, aby lepiej się poznać i cieszyć się swoim towarzystwem. Dzień zakończyliśmy na wspólnym drinkowaniu i zjedzeniu zakąsek.

Chcielibyśmy podziękować wszystkim, którzy przybyli i przyczynili się do sukcesu tego dnia! Sprawiliście, że ten dzień był niezapomnianym przeżyciem i cieszymy się, że mogliśmy go z Wami dzielić. Już nie możemy się doczekać organizacji kolejnego wydarzenia i mamy nadzieję, że Ty też tam będziesz.

Przygoda z Green Talent | Wspinaczka w Klimbos!

W sobotę, 24 września 2022, zorganizowaliśmy drugą aktywność rekreacyjną dla naszych pracowników - Przygoda z Green Talent!

Z grupą pracowników wspinaliśmy się na ekstremalnych wysokościach w parku linowym w Bergen op Zoom. Ukończyliśmy różne trasy, każda o innym poziomie. Choć pogoda była nieco szara, w ogóle tego nie zauważyliśmy. Atmosfera była wspaniała! W przerwach między szlakami jedliśmy pyszne, świeże kanapki dostarczone prosto z piekarni. To wszystko było bezpłatne dla uczestników. Mamy nadzieję, że wszyscy będą miło wspominać tą fantastyczną Przygodę z Green Talent!

''Zabawa, ekscytacja i dobre towarzystwo!'' - Ioana, Ron i Cezar -

Przygoda z Green Talent | E-chopper Tour!

W sobotę, 23 lipca 2022 roku zorganizowaliśmy pierwsze zajęcia rekreacyjne dla naszych pracowników w ramach Przygody z Green Talent!

Zabraliśmy grupę pracowników na piękną wycieczkę po wyspie Tholen elektrycznymi motorowerami E-chopper. Pojechaliśmy ścieżką wzdłuż morza. Była słoneczna pogoda, więc widoki były przepiękne. Cieszyliśmy się krótką przerwą na kawę i zakończyliśmy dzień wspólnym obiadem. To wszystko było bezpłatne dla uczestników. Mamy nadzieję, że pierwsza grupa uczestnicząca w projekcie będzie fantastyczne wspominać Przygodę z Green Talent!

''Dobrze spędzony dzień. Oby było więcej takich wydarzeń. To było super!'' - E. Szczechura & K. Czarnecka